FAQ

 

Jak poznám zda je zboží skladem a ihned k odeslání?

Všechny produkty, které u nás najdete jsou skladem. Pokud si vyberete on-line převod nebo platbu na dobírku jsou ihned k odeslání. 


 

Neprošla mi platba přes GoPay jak dále postupovat?

V tomto případě je nutné poslat platbu převodem na účet. Jako variabilní symbol uveďte číslo vaší objednávky.

Pokud jste z České republiky, pošlete platbu na účet: 2109227355/2700 (zboží odesíláme ihned po obdržení peněz)


 

Mohu si zboží někde osobně vyzvednout?

ANO na adrese Rozseč nad Kunštátem č.1, 679 73, okres Blansko. Osobní vyzvednutí je však možné pouze po předchozí telefonické dohodě. (tel. +420 776 00 33 67)


 

Kam zaslat zboží zpět pokud mi nesedí nebo jej potřebuju vyměnit?

V případě výměny či vrácení prosím postupujte podle návodu, který najdete TADY.

 


Zmýlil jsem se. Můžu si upravit objednávku?


Pokud jste se spletli a potřebujete svou objednávku změnit, upravit nebo stornovat kontaktujte nás na info@proprcky.cz nebo telefonickém čísle +420 776 00 33 67. Rádi vám s vaší objednávkou pomůžeme.